Selamat Datang Ke Blog Tomyam Ais...Jangan Lupe 'Like' dan 'Share'

Jangan Lupe 'Like'

Sunday, 15 January 2012

Kereta Terpelik Dan Unik

Aisyhh...Lepas satu-satu....Nah,sekarang ni nak memaparkan pula kereta-kereta yg terpelik di dunia dan mempunyai ciri2 unik masing2...

 Kereta ni kene top-up kot baru boleh gerak...hehe...

Kereta ni jalan ke terbang ni...???

 Kereta ni pulak nak pegi buat kuih raya ke?

 Canggih benar tayar kereta ni...

Kereta ni polis pun tak berani kejar...

 Kereta Invisible? Cool...

Jadi pilih la kereta yg betol dan yg tepati ciri anda...haha...Jangan Harap dapat beli...kalau beli mainan je mungkin la...Ok la...setakat ni je...Vroom Vroom...

2 comments:

  1. hahahaha...lawak gilee...yg telefon xbole blaa tu..haha..

    ReplyDelete
  2. mmg....same la mcm kereta yg diperbuat dr doh tu...

    ReplyDelete